>

18.3.10

Анти

Станахме на маймуни, мама му стара!
Нещо почна да ми писва!
Дойде момента в който трябва да почна да псувам!
И въобще не ме интересува кой, на кого, какво казал!
Още по-малко ме интересува оня пък какво му отговорил!
Ако не сте станали още на маймуни, ще станете!
Много ми писна!
Честно!
Понеже все пак винаги има светлина в тунела, ще си позволя да цитирам "светлината" от  Генади:


„Това ли ти е анти кризисния план, Дянков?“ попита премиера
„Не, Бойко, аз дори не съм стигнал до него, това е кризисния ми план. Антикризисния ми план е да си купя самолетни билети от Интернет и да се върна обратно в Щатите, заедно със семейството си и да заживеем в..."

и т.н.
Още за антикризисният план и точките в него на "министър" Дянков, от същият автор, прочетете тук.
Заслужава си!

пакета от 28 антикризисни мерки

p.s. то и с музика си върви моя пост:


Share/Bookmark

10 коментара:

frog and roll каза...

Хейт! Хейт, мамка им!

Bla каза...

Уи лов ту хейт!

Алиса каза...

Простотията е пълна!!!
Признавам, четейки "плана", докрай си мислех, че това не може да е на сериозно. Масово убийство за нас, политическо самоубийство - за тях, мамицата им...
Сори за последното, но и аз не се сдържах.

MadWizard каза...

Честно казано някой от мерките не са лоши, но с нищо няма да помогнат за изхода от криза.
Според мен тестват, какво ще поемат хората и сега ще излезнат с нов списък, като са махнали безумието за майчинството, данъка пенсии, 10% преди осигуровка и 2-те седмици задължителен неплатен отпуск.

....нещо почнаха да работят с "проби'.
не съм доволен и лично АЗ ще ида на протест в събота. Не знам какъв ще има, но все някакъв ще има. Свободен съм в събота и ще се присъединя към протест.

Пламен Бочев каза...

Не става само с псуване, ама мамка им и от мен!
Знам, че рано или късно, ще се вдигнем и ще ги изметем. По-добре рано. Колкото и да е късно...

Unknown каза...

Ако ще има протест, то той трябва да е срещу двадесетгодишният управленчески "принцип" - "куче влачи, диря няма!".
Сега, когато наистина започнаха да излизат някои истини на повърхността и да лъсват празните рафтове на държавната хазна е малко късно да се протестира... Сега наистина трябва да се затяга колана и да се работи. Само, че затягането трябва да тръгне отгоре надолу - какви са тия социалистически навици - плащане на дрехи и официални??? Моля? Защо аз трябва да плащам токчетата на някоя г-жа бюрократка или биричката на някой депутатин?.. Ето, за това трябва да протестираме - срещу разхищението и безнаказаността на прахосниците!

toni_n каза...

Знаеш ли, MadWizard, аз отдавна съм се превърнала на маймуна :( Обзела ме е една апатия, не ме интересува нищо, освен семейството и много близки приятели. А преди усмивката не слизаше от лицето ми!

Ок! Напълно съм съгласна, но кои ще дойдат на тяхно място /това към Пламен/? И аз не съм съгласна с някои от нещата, които правят, но... все пак правят нещо за разлика от предишните правителства :) Лошото е, че наистина казват нещо, гледат реакцията на народа и след това решават дали да го приемат или отхвърлят. А хубавото е, че малко или много се съобразяват.

Поздрави и малко повече усмивки :)

MadWizard каза...

Аз не искам да намесвам политиката в блога си, затова няма да си призная, че за първи път в съзнателният си живот и аз реших, че може нещо да се промени...
Фактите говорят друго.
А иначе, какво смятам, че ще се промени с протестите ли? Тайно се надявам, някой вече да хвърли камък! Нека някоя депутатска глава да се пукне, че да видят останалите 239, че дори и те могат да кървят.


И най-вече мама им мръсна на общаците-медици, като ви напълниха гушите миналата седмица, сега по-добри лекари ли сте? Просяци и алчни свине!!!
...а да и намръщени лелки, представящи се за милосърдни сестри!
Ако бяхте "сестри" щях и на вас да тегля една... аре и на вас мамка ви, торби увиснали!!!

:)))

Unknown каза...

Браво MAD!!!
Тъкмо да вметна за медиците и гледам,направил си го.И то,точно както си го мислех и аз..

MadWizard каза...

Бях обещал днес да ида да протестирам, но за съжаление ми се паднаха кофти протестиращи...
Няма как да ви покажа снимки от днешният протест на полицаите, но пък в нета намерих снимки на миналият протест и полицаите:

http://log.bg/users_images/17/17993.jpg

http://log.bg/users_images/17/17977.jpg

http://log.bg/users_images/17/17983.jpg

http://log.bg/users_images/17/17990.jpg


така, че ако не сте подкрепили протеста на НАП и рекетьорите....не сте сторили нещо лошо...

Публикуване на коментар

Снимка - [im]url на снимката[/im]

Color - [co="red"]текст[/co]

Marquee - [ma]текст[/ma]


:a :b :c :d :e :f :g :h :i :j :k : :m :n :o :p :q :r :t :s

Не се срамете, а споделете:

 
..................... ..........................