>

19.6.09

Татко в изпълнение на Manowar


Както всички знаем скоро излиза новият албум на Manowar - Hammer Of The Gods.

По-интересното е, че песента "Father" ще присъства на няколко езика, а именно:

* German
* Italian
* Romanian
* Hungarian
* Bulgarian
* Norwegian
* Spanish
* French
* Greek
* Turkish
* Polish
* Japanese
* Croatian
* Portuguese
* Finnish



Ето текста на въпросната песен:

Когато малък бях ме хвана за ръка
Татко осъзнах най-сетне и това
Научи ме кое е добро и зло
То дар безценен бе в моят живот

Не ме подведе ти, а просветли
чрез грешките ми ме закали
В смях и раздори летяха дни
Но знай, че някой ден ще знам – прав си ти

Ти с мен си във всички мои слова
и във всеки час и ден аз те зова
и знам, че аз от теб съм просто част

А ти живя за нас и в твоят път отдаде всеки час
С жар на дома всички ни дари с чиста любов
И сърце добри даде благослов

Ти с мен си във всички мои слова
и във всеки час и ден аз те зова
и знам, че аз от теб съм просто част

Татко, вече знам прав беше ти
Твойто слово с плам у мен гори


ето и въпросната песен:


Share/Bookmark

1 коментара:

Plamena Markova-Koleva каза...

Току що изслушах първата си песен на Manowar... и то на български...

Публикуване на коментар

Снимка - [im]url на снимката[/im]

Color - [co="red"]текст[/co]

Marquee - [ma]текст[/ma]


:a :b :c :d :e :f :g :h :i :j :k : :m :n :o :p :q :r :t :s

Не се срамете, а споделете:

 
..................... ..........................