>

13.7.09

Шест

Получих покана от rariart: Шестицата да споделя моите ШЕСТ.
Не съм много фен на организираният спам, но не мога да подмина поканата, затова ще споделя на прима виста моите:

1. Събота сутрин - кафе в леглото....излежавайки се до обяд.
Това ми е любимото. Безумни сериали, блогове, ровене в нета и мързелуване. Това си е "моето време".
Тогава не мисля за нищо.

2. Похвалата. Тук ще уточня: естеството на работа ми е такова, че трудът ми остава на заден план. Т.е. съществото му. Видим е крайният резултат. И обикновено, тогава похвалата за мен значи много. Достигнал съм това, което съм целял.

3. Да падат листа върху теб докато спиш....слушайки прибоя.
Това се случва всяко лято. Аз летувам по къмпинги. Безценно е усещането вечер, да спиш на открито, да усещаш вятъра, да чуваш морето /и океана ми се е случвало/.

4. Искриците в погледа на моята половинка. Никой друг не ме поглежда така. Безценно е. Има само един поглед, който е по-хубав! Номер 5. Сещате се кой.

5. виж т.4.

6. Да си купувам глупости. Независимо от цената. Винаги когато съм в настроение или щастлив, влизам в някой магазин и си купувам нещо- обикновено ненужно. За мен или за някой друг. Просто акта на спонтанна покупка е своево рода някакъв вид награда за хубавото ми настроение.


:)

Това бяха моите.

Понеже, както споменах не съм привърженик на този вид свързани игри, аз няма да посоча нови последователи.
Ако някой желае да сподели, да се чувства поканен от мен!
Share/Bookmark

3 коментара:

Plamena Markova-Koleva каза...

Не е лошо човек да се замисли за дребните неща, които го радват. Оказа се, че шесторките ни имат нещо общо - моментът с купуването.. не го очаквах :)

При мен къмпингът все още е в графата "някой ден". А кой океан си слушал?

Aria каза...

благодарско за отзивчивостта :-)

аз вече втори път пиша нещо "поръчково" (или май за трети) и всеки път си е стрес - аз и като ученичка нямах лексикон и не попълних нито една бройка, но пък откакто съм във фейсбук и се тествам два-три пъти дневно, вече съм вътре в стила.

така и така мечтата ми е да стана блондинка :-)))

MadWizard каза...

А на мен: Блондин

:)



А за океан- говорех за Тихият.
..но съм бил и на Атлантическият.

Публикуване на коментар

Снимка - [im]url на снимката[/im]

Color - [co="red"]текст[/co]

Marquee - [ma]текст[/ma]


:a :b :c :d :e :f :g :h :i :j :k : :m :n :o :p :q :r :t :s

Не се срамете, а споделете:

 
..................... ..........................