>

19.8.10

Стига цигания, хайде и на планина

За циганията по морето тук.
За жегата по морето тук.
За крадците и мошениците - тук. Въпреки, че не ми спираха тока, и въпреки че ЧЕЗ са по-големи крадци. 
За малоумниците тук. След като благодарение на глобалното затопляне умряхме от студ това лято, малоумниците решиха да "спрат" лятото.... за тяхно съжаления настанах жеги. В този ред на мисли, моля НИМХ да си въведат правилният код на държавата като четат прогнозите от интернет, защото ми писна да търся прогнозата за времето в чужди емисии.
...имам предвид вярната.

Стига толкова море. Няма никъде чирози. По морето всички са мързеливи и няма ъпгрейд. Не може от 30 години да не си мръднал поне малко нагоре. Говоря за тези дето цяло лято спят по мазетата. По-лошото е, че има хора, които все още ги "стимулират". Не съм виждал толкова много "роми" по морските курорти досега. Никога. Не бях виждал и такава жега и толкова топла морска вода. Може да е свързано.

Но чироз няма. Има некви панета от Метро. По-мързеливо е и носи келепир.

А аз заради чироза отидох.

Стига толкова жега и мангали. Отивам малко и на планина.




Share/Bookmark

7 коментара:

Ondine каза...

:))))

Ей,сега разбра ли защо не ходя на море!!!:P/това в кръга на шегата/Наистина през последните години нещо се е случило и всичко изглежда много зле.Или аз съм станала по-капризна!!!

п.п.следващия път се обади,че искаш чироз...гърчолята от Созопол имат :P

Точка каза...

Чироз има на някои от капанчетата на Северния бургаски плаж, ама не питаш къде да търсиш. :)))

Болно ми е много за морето, че алчността, циганията и простотията го съсипват. Ако си тръгнал на планина, избягвай големите курорти, защото и там е същото. Отиди в някое малко селце, ако искаш наистина почивка и природа.

LaMartinia каза...

Или планина, или други морета. Нашето е отчайващо. И все по-отчайващо става...
Поздрави!:-)

frog and roll каза...

стига сте ривали

september-silvia каза...

Mаd,аз за това предпочитам гръцкото бяло море-ем по-евтино,по-чисто и няма роми,заслужава си:)))

Valkocompany каза...

Очакваме включване от планинските възвишения :)
Да видим откъде ще дойде хладния ветрец :)

MadWizard каза...

По-хладничко си е в планината...
...ама това беше. Вече в София.

Публикуване на коментар

Снимка - [im]url на снимката[/im]

Color - [co="red"]текст[/co]

Marquee - [ma]текст[/ma]


:a :b :c :d :e :f :g :h :i :j :k : :m :n :o :p :q :r :t :s

Не се срамете, а споделете:

 
..................... ..........................