>

10.12.10

Letter from Santa


Share/Bookmark

7 коментара:

Plamena Markova-Koleva каза...

Ееее, това е много добро! На всичкото отгоре самият дядо Коледа ти е редовен читател на блога... :))

MadWizard каза...

иииили пъъъък....Аз съм дядо Коледа.
...кой знае?!?

;)

Ирония Идиотова каза...

Мноо ти ситен шрифта, нищо не се чете. Кой към кого писал ?

september-silvia каза...

Хубава коледна картичка,но наистина трябва да сложа очилата с големите диоптри:)приятна неделя Мад:D

MadWizard каза...

А можехте просто да кликнете върху нея за по-голям размер...

Ondine каза...

Подаръци ще има за всички от сърце...за новата година... :D

Хм,аз защо си нямам такова писъмце?

MadWizard каза...

Точно тази година е много важно да ми се сбъднат желанията.

Материално нищо не съм си поръчвал.

Публикуване на коментар

Снимка - [im]url на снимката[/im]

Color - [co="red"]текст[/co]

Marquee - [ma]текст[/ma]


:a :b :c :d :e :f :g :h :i :j :k : :m :n :o :p :q :r :t :s

Не се срамете, а споделете:

 
..................... ..........................