>

1.7.08

Слот

Винаги съм си падал по руската музика.
Във всичките и вариации. Още като малък бях луд фен на "Черная кофа".
бел.а.: е-то е с две точки!


Напоследък съм се запалил по "Слот".


Група е създадена в Москва на 2 февруари 2002 година, когато КЭШ среща Дэн на едно от многочислените алтер-купони. Малко след това към тях се присъединява и ID, а барабанист на новоизпечената формация става Дэн Профф.
След дълго издирване на вокалистка, многочислени кастинги и прослушвания Дэн решава да покани в групата Теона Долникова FEST-2".



Ето няколко техни клипчета, за тези които не са ги чували.
Мен лично доста ме радват като стил.

Share/Bookmark

0 коментара:

Публикуване на коментар

Снимка - [im]url на снимката[/im]

Color - [co="red"]текст[/co]

Marquee - [ma]текст[/ma]


:a :b :c :d :e :f :g :h :i :j :k : :m :n :o :p :q :r :t :s

Не се срамете, а споделете:

 
..................... ..........................