
По този начин Хейзен за пореден път доказала, че без да обръща внимание на драконовските стандарти на модната индустрия, докарващи моделите до анорексии и булимии, жената може да бъде привлекателна.
Неотдавна 27-годишната французойка Изабел Каро, лице на италианският моден дом No-Lita, реши да покаже своето изтощено тяло за да „знаят хората и видят до какво може да доведе анорексията”, с която тя се бори вече 15 години.
Сега телевизионни шоута, такива като „The Insider” и „Entertainment Tonight” се опитват да изменят модният идеал убеждавайки зрителките, че тяхната красота не зависи от теглото им. В рамките на тази кампания много внимание се отделя на Ненси Хейзен която наричат „новата Ан Никол Смит”.
Хейзен с гордост съобщава на зрителите, че „винаги е била щастлива и живее в пълно съгласие със своето разкошно тяло”. Тя също така настоява, че „красотата и сексуалността не са нищо друго, а състояние на душата”.
Да отбележим, че новата тенденция отговаря на най-насъщните потребности на американското общество. Сега повече от 8 милиона граждани на САЩ страдат от анорексия, булимия и разстройства. Повечето от тях са млади жени, повярвали на митовете по подиумите и легендите на Холивуд.
На същата тема е посветена и книгата на Ненси Хейзен, която тя нарекла така: „Вие можете да бъдете сексуални със ВСЯКАКВО телосложение!” (You Can Be Sexy at ANY Size!)
В тази книга Ненси привежда любопитен пример: секссимвола на всички времена и народи, известната актриса и певица Мерилин Монро при ръст 162 см носела 14-ти размер дрехи (plus size) – същият който сега носи средностатичната американка и като правило е недоволна от своята външност. При това „дебеличката” Мерилин била идеал и недостижима мечта за много мъже от различни страни на света.

1 коментара:
А така! BBW rulez :D :D
Публикуване на коментар
Снимка - [im]url на снимката[/im]
Color - [co="red"]текст[/co]
Marquee - [ma]текст[/ma]
Не се срамете, а споделете: