>

6.11.09

Две и Двеста


 Това е пост номер двеста в блога ми. Бил съм и съм два поста, вече съм с двеста.
Както се казва: Баба знае две и двеста.
Мислех юбилейно да покажа какво довежда читателите в блога ми, но резултатите бяха предимно свързани със: Кисело зеле, неговото претакане и кражбата на рецептата му. На второ място се нареждаше: crava, krava и sex s krava. Съвсем малко отстъпваше: Сашка Васева по прашки.
Едва ли е толкова интересно.

Торта с двеста свещички ще бъде много ...восъчна.
Накрая реших да ви "прожектирам" Филмът Две и Двеста.
Скеч е от предаването: “Пълна лудница”.
И най-вероятно не е направен специално за юбилейният ми пост номер двеста.
Поне така твърдят режисьорите: Влади Априлов, Емил Йотовски, Калин Николов, Мартин Христов. Посмейте се малко с невероятният талант на Димитър Рачков и Васил Василев - Зуека.

И както се казва тази година 200, догодина 300! /Tonight we dine in hell!/
Пък дано и да илядим скоро!

Радвам се, за всички които са намерили нещо интересно за четене тук.
Следващите 200 поста ще са по-интересни!
Вервайте ми!

Айде сега: 2 и 200:




Share/Bookmark

3 коментара:

frog and roll каза...

Добри, този клип не ми се отваря, но намерих друг:
http://vbox7.com/play:3d97f409&al=1&vid=

Търсенето за кравата е прелюбопитно, хахах, кво си недоволен. И киселото зеле си е много полезно и приятно. :)

Aquawoman каза...

На мен пък ми отвори, но много бавно зарежда. Аааа, тия са откачени, в къщи не ги пропускаме :))
А мацката е от една моя любима азиатска комедия - "200 Pounds Beauty" . Жестоко филмче.
@Мadwizard, хубава вечер :)

Unknown каза...

Готино!!!

Публикуване на коментар

Снимка - [im]url на снимката[/im]

Color - [co="red"]текст[/co]

Marquee - [ma]текст[/ma]


:a :b :c :d :e :f :g :h :i :j :k : :m :n :o :p :q :r :t :s

Не се срамете, а споделете:

 
..................... ..........................