>

18.11.09

Unfriend

to unfriend, или разприятелявам се, било думата на годината според Оксфордския речник на американския английски език.
Не ми допада.
Предпочитам, далеч по-звучното: отсвирвам.
Тъпо е да кажа на някой: Ей пич, ако не спреш да ме спамиш, ще те разприятеля!
От друга страна: Ей пич, ако не спреш да ме спамиш, ще те ънфредна ми звучи Витковско.
Което всъщност ме води и към текста на една негова песен:

You know what I mean-ке
такъв situation, направо съм yeah, изгубих търпейшън!
Погали лицето ми and I feel better
и си помислих: "Сега или never!"

Моля те, моля те!
Let me да те love you, baby, моля те!
Моля те, моля те!
Let me да те love you, baby, моля те!

Сам съм, не виджаш ли? Take me forever!
Ела ме kiss-ни както си требва!
Не се превъзбуждай, седни the table
или си с мене, или сейбъл мейбъл!

Моля те, моля те!
Let me да те love you, baby, моля те!
Моля те, моля те!
Let me да те love you, baby, моля те!


Let me да те love you, baby!
Let me да те love you, baby, моля!

Питай ме защо ли, целият бар са голи!
Питай ме защо ли, целият бар са голи!






Поздравче.


Да живеят чуждиците!

И интернет приятелствата!

И българо-съветската дружба между народите!
Share/Bookmark

2 коментара:

Preor каза...

:-) хахаха "отсвирвам" вярно е по звучна дума.
Това разприятелявам -ми звучи направо смешно :-)

morrt каза...

"Да живее международното положение!"

Публикуване на коментар

Снимка - [im]url на снимката[/im]

Color - [co="red"]текст[/co]

Marquee - [ma]текст[/ma]


:a :b :c :d :e :f :g :h :i :j :k : :m :n :o :p :q :r :t :s

Не се срамете, а споделете:

 
..................... ..........................