>

15.11.09

Ще гласувам ... ако ми позволят.


Лежа още, но по-късно ще гласувам.
Ако ми позволят.
Искам властта да е централизирана и за това ще гласувам. Днес не е нужно да се призовават хората да излязат и да гласуват. Вече не е толкова належащо, колкото беше лятото.
Кметските избори са важни. Единствено на тях гласуваш за реална личност и после можеш да търсиш отговори от тази личност.
Гласувайте! Заради разходката, ако не заради друго.
Аз ще гласувам, ако ми позволят. Преди 2 седмици си смених личната карта и адреса съответно.
Сега не знам в коя избирателна секция съм. Опитите да разбера са неуспешни. Списъци пред секцията ми няма. Новата. Има на "онова дървеното дето горя" или на паркетите срещу него. На дървеното, в едни храсти с две бездомни кучета ръмжащи....на паркета на 3 метра височина. Да не говорим, че който ги е лепил ги е подредил от дясно на ляво и е закрил номерата на избирателните секции. Няма начин да прочетеш имената ....по предположения - ме няма.
В интернет не може да се провери. Според линка за проверка, изборите са свършили. Със SMS ми каза: ГлоБул - 29 ст.; Вивател - 30 ст.; МТел - 30 ст.. ОК.
Днес ще ида и ако ме върнат ще правя скандал и оплакване в ИК. Не, че ми пука, ама всеки път по новините има оплаквания. Този път и аз ще съм в новините.
Ако съм в списъците, ще отида до старата си секция, не е далеч, и ще проверя, дали не мога да мина и там.
Но най-ми се иска да споря, да ме допишат в новата секция и после да отида и в старата, да видя какво ще се случи.
За всичко ще докладвам следобед. Ако ми дадат да снимам-със снимки.
Лелката в Общината, се оплака, че заради изборите всички се юрнали да се регистрират и не и остава време да обсъди "Перла" с Цура /това за "перлата" не го каза, ама аз го прочетох в очите и/. Та е тези думи ме провокираха за експеримента  ми.
А вие гласувайте!
И по пътя дразнете бабките и им обяснявайте, че е най-лесно да се заразят със свински грип в урните!

Гласувайте! Ако не сте били предвидливи като мен и сте се запасили от вчера с алкохол, какво друго да правите?

Айде! До втора част следобед.
Следва
/това го взех от "Дъга"/

Share/Bookmark

2 коментара:

Ondine каза...

E,мо'Е ли такова нещо?:lol:
п.п.имаше нещо,че трябва да си поне 3 месеца по-рано регистриран на адрес,че да можеш да гласуваш,по-вероятно е да си на старата...

Ирония Идиотова каза...

Айде! Разправяй втората част. Не знам какво да ти кажа- "Перла" и Цура са уникум навсякъде. Погалвам те между ушите в знак на разбиране и съчувствие:) :))

Публикуване на коментар

Снимка - [im]url на снимката[/im]

Color - [co="red"]текст[/co]

Marquee - [ma]текст[/ma]


:a :b :c :d :e :f :g :h :i :j :k : :m :n :o :p :q :r :t :s

Не се срамете, а споделете:

 
..................... ..........................