>

11.3.10

Огън, следвай ме!

Не, че заглавието има нещо общо с това за което ще пиша, но пък и картинката не е по-темата! Обаче тя си пасва със заглавието!
Та за какво иде реч: преди време, бях отправил оферта към вас, милионите ми верни читатели, озаглавена "1000 места, които е добре да видя, преди да умрa". Всичко добре, но неочаквано за мен, вие се оказахте скъперници и непроявяващи никакъв интерес към собственото ми ъпгрейдване в туризма. Изключвам читателите, които напълниха банковата ми сметка с десетки левове.
Напоследък забелязвам и една нова тенденция. Появяват се последователи. Първо забелязах подобна идея да се върти в главата на Еленко. После в един еротичен 8-битов сайт видях да се прокрадва подобна идея. Днес забелязах почти същото нещо и от някакъв паникьор. Мога да кажа само УАУ! Най-после и аз дадох нещо на света!!! И това е само видимата част на айсберга. Сигурно вече има хиляди блогъри, които са подели по моя път, но за които аз не зная.
От днес вече се чувствам, като оставил следи в пясъка зад себе си.
Само да не стане, като със рекламите и да стане досадно, което ме навежда на въпроса: Спечелихте ли, спечелихте ли? Или само обидено спряхте да ме следите?

п.с. Налага се предварително, преди още да започнат коментарите, да споделя че се шегувам. Не мисля, че някой от 3-те блога е взел идеята от мен, а тя да си кажа честно едва ли е и моя. Както и да е. Пиша това, защото и трите блога заслужават да намерят място в риидърите ви и ако някой не ги е чел е крайно време да го направи.
п.п.с. не се шегувам само за десетките левове, с което намеквам, че е е време да ги направите стотици и хиляди!


Share/Bookmark

5 коментара:

Unknown каза...

Ето от къде е тръгнала цялата работа :) Хвала за хитрата идея, сега идва лято, дано се намерят спонсори да се оргранизира един рекламен летен туризъм :)

Ирония Идиотова каза...

Бе яяя...честит 12-ти март:) Ама-ха!:)))))
Ще изчакам да видя до къде ще стигне цялата тази работа и чак тогава , може би ще се прежаля да ти"пусна" пет лева:) Първия път не успя да ме "хванеш", обаче сега, заради ентусиазЪМА съм ок:)

Nightwish El каза...

Значи не си получил хилядата лева, туристическата раница и печеното пиле, които ти пратих?
Ама, че гладни куриери!
Пфуууу...
:)

Lulu каза...

Виж сега, първият винаги си е първи:) Жалко само, че си изпреварил времето и читателите не са били дорасли за тази идея тогава:))) И май- все още не са:)

MadWizard каза...

И аз си го помислих....


:)))))

Публикуване на коментар

Снимка - [im]url на снимката[/im]

Color - [co="red"]текст[/co]

Marquee - [ma]текст[/ma]


:a :b :c :d :e :f :g :h :i :j :k : :m :n :o :p :q :r :t :s

Не се срамете, а споделете:

 
..................... ..........................