>

11.2.10

1000 места, които е добре да видя, преди да умрa

Аз много обичам да пътувам по света. Пътувам по три пъти на ден! Или поне по толкова пия кафе.
Но иначе много обичам да пътувам и да разглеждам разни интересни неща. Или да се шлая по площадите на някой странен град и да зяпам хората. Или пък да ходя напред-назад и да се дивя на някакви планини или водопади. Обичам също и да ме разхожда екскурзовод из разни замъци или пък музеи и да ми обяснява някакви легенди и митове...и аз да го поправям или да давам верни отговори, щото предварително съм прочел какво пише за мястото в пътеводителя. Абе, ей такива работи много обичам.
И съм сигурен, че и вие много обичате да ви разказвам за преживяванията си после.
Обаче, има проблем. Явно. Вчера, докато си организирах посещението на Метеора, обмислих добре нещата и реших да подема една инициатива. Тук в блог-пространството. Нарекъл съм я: "1000 места, които е добре да видя, преди да умра". В какво се състои тя... Накратко: Всички вие милиони, мои-верни-читатели ще сте част от един екип. Първоначално някой ще трябва да ми изпрати тази книга. След това, аз ще я прегледам бегло и ще напиша тук списък с местата, които не съм виждал или посещавал. Демек, от тези 1000 ще извадя местата, които съм посетил. После, с томбола /или може би за начало, този, който е изпратил книгата/, ще избера един от вас. Той ще си избере от списъка място, което би желал да посетя. Вече, не съм го измислил точно тук, ама да кажем, аз в удобно за мен време ще го посетя и ще разкажа после. А избралият го ще има удоволствието да плати за пътуването. После той на свой ред, ще посочи следващият, който да избира от списъка. И така, докато се изчерпят всичките 1000 места, които е добре да видя преди да умра.
Моля, всички, които искат да се включат в инициативата да се запишат тук, под формата на коментар, за да мога да им изпратя банковата си сметка.
Също така, съм готов да изслушам всеки един, които има подходящи предложения за доусъвършенстване на инициативата.
А сега, нека поставим "първата копка"!

.


Share/Bookmark

15 коментара:

Ondine каза...

За Метеора вече си се подготвил,с Папата щяхте да блажете,по турските гори ;)вече си ги пребродил,по гръцко ..не си заслужава,Русия,бегли спомени не става..освен да ти разкажа за Антилските кариби и как се пие там Мохито...за сега друга идея нямам! :DБанковата сметка ,ако е същата няма нужда да я изпращаш,а ако е друга я препрати на моята.А Книгата и на мен някой да ми я изпрати няма да направи лошо!
п.п.обаче камилите са супер :)и ще пояздя една в най-скоро време :P
п.п.2.възможно ли е и аз да се присъединя към тази инициатива?

MadWizard каза...

Хургада?



Искай си тази. После ще ги менкаме!!!

Ondine каза...

И Египет си е оферта,аз се загледах по Мароко или Тунис/+някой с мен да ми разказва 1001 приказка по пътя/.Сега ще следя много внимателно темата ти,че ако има някой ходил там да ти разкаже...и аз да слушам!

fedora каза...

Хахах, шемет :)))
Аз предлагам Мачу Пикчу + себе си за екскурзовод (майтап)

Bla каза...

Moите топ 3 са: в Тайланд на секстуризъм (с рентгенови цайси, за да се предпазя от надървени изненади), в Мадагаскар на лов за екзотична фауна и в Мексико по следите на древни култури. Бих добавил поне още трийсетина изключително належащи дестинации, но може би е редно и аз първо да си оставя банковата сметка?

bampi каза...

Аз започнах с Корсика на живо, а докато пия кафе, често се отбивам тук и там, банкова сметка напоследък нямам, но ако се наложи пак ще си направя :))
Книгата няма да ми е излишна.

MadWizard каза...

започвам да си мисля, че нещо не сте разбрали...
:))))

Unknown каза...

Ах, как са се размечтали?? А, извинявай, кой плаща???

Valkocompany каза...

А къде забравихте онези колибки вдадени в морето някъде по бреговете на Френска Полинезия

Ирония Идиотова каза...

Викаш - ний да пращаме кинта , а от теб разказването.И да съпреживяваме с теб пред мониторите, ?!:)))

Някъде из тарапаната съм забутала скатАни пари, може и дюшека да разпоря, ама куфарчето си не давам. Не за друго, ами , щото е опаковано с "Работническо дело"
Мдам, кел-файдата само за теб, нали?!:)))))
Хитряга такъв!:)))))

Анонимен каза...

Аз бих посетил място, в което можеш да умреш 1000 пъти

Nightwish El каза...

Какви сте скръндзи! Аз ще платя пътуването. Обаче искам сувенири! И тях ще платя ако е необходимо.
:)
Само, че после от разказа вие всички ще се облажите....
:)
lammoth - след 20-тия път ще ти омръзне да умираш...

Христо Блажев каза...

Хм, познай кой има книгата :)
Не помня дали бе от София, но с удоволствие може да се срещнем и да ти я предоставя за няколко дни, но не много, че приятелката ми е луднала по нея :)

MadWizard каза...

Много благодаря за предложението.
Трогнат съм.

Поста е просто шега. Видях книгата в една книжарница на витрината и оттам ми хрумна да напиша това.
Нямам истинска нужда, някой да ми я даде. Все пак...ако ти се занимава, може да и направиш едно резюме тук. Щото в нета всички са копи-пейстнали едно и също.


бтв: мерси още веднъж за предложението. Може да се видим, като се стопли на по бира, за сметка на книгата...


За назидание на всички ви! Ето това е ЧОВЕК! Само един се нави да подкрепи каузата!
Материалисти такива! Скръндзи!!!

Повече няма да ви организирам никога подобни неща!

Христо Блажев каза...

Ура, похвален съм!
За бирата приемам, а до няколко дни ще има и анотация в Книголандия, честна блогърска!

Публикуване на коментар

Снимка - [im]url на снимката[/im]

Color - [co="red"]текст[/co]

Marquee - [ma]текст[/ma]


:a :b :c :d :e :f :g :h :i :j :k : :m :n :o :p :q :r :t :s

Не се срамете, а споделете:

 
..................... ..........................