>

16.7.08

Ново 20! ....ъ-ъ-ъ 200!

След 34 НЕЩА, взе да става страшно!
Хриси, като една добра самарянка, разрови старите мейлове и направи своят: Wider To-Do List.


И то с всичките 200 точки!
Хвала на такива люде!


бтв: Тук се появи и 2-та част на 68-те!
При Светла възникна и предложение всеки да предложи свои 5 неща и да се направи свой списък.


Бе въобще поле за изява /попълване/ има.

Аз ще довърша моята 2-ра част.

/Сори Хриси ...дори и да са твоите, 200 ми идват много!/




35. Да направиш азбучна листа на всичките си CD-та, касети…[книги, списания] - да бе да. Ми не. Не виждам и смисъл.

36. Да прекараш един цял ден в леглото, просто ей така -за неделя ли говорим?

37. Да се целуваш в дъжда - че какво друго може да се прави в дъжд? ...преди да се образуват локви.

38. Да основеш собствена фирма - мхм.

39. Да се влюбиш щастливо и споделено - Лесно е.

40. Да стоиш повече от 6 часа наведнъж пред някоя игра - не знам....чак пък 6 часа наведнъж...май не съм.

41. Да се ожениш - щом го има в списъка... :)

42. Да целуваш някого докато му се завие свят - Е чак толкова пиян май не съм бил, че дъхът ми да напие някой друг!

43. Да се татуираш - мхм.

44. Да откриеш, че само докосването на предмети те кара да настръхнеш - за статичното електричество ли говорим? Бтв: ако се епилирам целият дали ще настръхвам?

45. Да се напиеш така, че после да не си спомняш нищо - за коя вечер става въпрос?

46. Да излезеш на сцена или да държиш реч пред голяма публика - предпочитам да го изпея! И винаги да завършва с LET THERE BE ROCK!

47. Да посетиш Лас Вегас - Чек! И ...предлагам да се махне от списъка.

48. Да запишеш собствена музика - О, йе Бейби! Дано по-надолу не срещна: да я е слушал някой!

49. Да си купиш къща - Чек.

50. Да говориш повече от един език гладко - колко гладко е добро гладко? И 4-5 леко грапавки, броят ли се за поне един гладък?

51. Да напишеш писмо до правителството - А да бе...че си нямат мейл.

52. Да дариш кръв -Клик!

53. Да пееш силно в колата и да не спираш, въпреки че те гледат - Е че то има ли и друг вариант?

54. Да напишеш статия за важен вестник - важни вестници не съм срещал. Камо ли да и отделя и време.

55. Да гушнеш някой, за да го успокоиш -дам...после и :преспиваме"...за да се успокоя аз.

56. Да разбиеш сърцето на някой - ...случват се и такива неща.

57. Да стреляш с оръжие - дам. Вкл. с много отличия.

58. Да напишеш стихотворение за любимия човек - Ако се брои хайку. Ако се брои и песничките. А тези за раздяли броят ли се? Въобще кой брои?

59. Да си имал поне две щастливи връзки в живота - Още ги имам.

60. Да убедиш някой в нещо, което за теб е изключително важно - ама аз не казах ли, че това работя?

61. Да откраднеш от ресторант лъжица, чиния или чаша - Данчо и жилищен кредит? Да Да!

62. Да се извиниш на някого за несправедливост, направена преди години - Не!

63. Многочасова нощна разходка на лунна или изкуствена светлина - Дълга /според моите разбирания/ достатъчно ли е за тикче?

64. Да осъзнаеш, че живееш собствената си мечта -ако осъзная, няма да ми е мечта...

65. Да продадеш собствено произведение на изкуството -е чак толкова ...не съм се замислял. Може. Ще видим.

66. Да си боядисаш косата -Аз да не съм Гатето? Иконка тип :evil2:

67. Да бъдеш DJ - E че как? Много ясно!...и то на частни партита!!! :)

68. Да те арестуват -Случвало се....беше смешно и тъпо. Глобявали са ме и 50$, че не съм казал "добро утро" на полицай. Шитня!




Кратък разбор: втората част....не ми изглежда особено смислена. А и точките са тъпи и детински.



Share/Bookmark

2 коментара:

Анонимен каза...

Тъкмо идвах да ти кажа,
че излязоха другите 34 неща
и видях, че си много по-напред с информацията.
И аз ще пусна първо втората част и после ще си изменкаме по пет и после 1000,
абе ако ни кефи, може ли да ни спрат:))))))))))
поздрави!

Анонимен каза...

Радвам се, че си се зарибил да цъкаш коментарчета. :) Скоро и аз ще се мятам в джаза май с още 5 и после може да станат още 1005 :D За точките, може да ти се струват детински, ама съм ги събирал от стари статии от няколко блога и уж избирах най-забавните. :) Поздрави

Публикуване на коментар

Снимка - [im]url на снимката[/im]

Color - [co="red"]текст[/co]

Marquee - [ma]текст[/ma]


:a :b :c :d :e :f :g :h :i :j :k : :m :n :o :p :q :r :t :s

Не се срамете, а споделете:

 
..................... ..........................