>

16.7.08

Скъп спомен мой

Данчо от Сигнал винаги ми е бил малко дразнещ и ме е било яд на него.
Сигнал са група, която въпреки хубавите си текстове и музика, не успяха да ме грабнат.
Повече предпочитах Щурците.
Както и да е.
Наскоро излезе новият албум на Б.Т.Р. - Deja Vu.
Доста е изтъркана идеята му. Кавъри на известни парчета.
...едва ли има музикант или група, който да не е правил подобно нещо в кариерата си.
Друга ми е мисълта. В албума чух "Скъп спомен мой" на Сигнал, но лишената от лигавата нишка на Данчо Караджов.
Не мога да преценя дали ми харесва повече от оригинала.
Просто съществува и такъв вариант.
Чуйте го, ако искате:



Share/Bookmark

9 коментара:

Анонимен каза...

на майка ти путката.......ами като не ти харесват Сигнал и Караджов да нямаш присъда да ги слушаш бе ,селски ?!?

MadWizard каза...

Най-обичам ниско интелигентни коментари от селяци рано сутрин.
Да си жив и здрав!
Кой съм аз, че да те съветвам и насочвам за сексуалната ти ориентация?
Щом ти е приятно да спиш с мъже, избора си е твой!

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
MadWizard каза...

В днешните вестници пише, че на Азис му е писнало да бъде жена...
Да ти е честито!

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
MadWizard каза...

Понякога стремежа към изява те подтиква да парадираш със болестни състояния.
Нямам нищо против. Толерантен съм и към хомосексуалистите.

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
MadWizard каза...

Няма ли вариант, нещо екскурзийка да ти организират...да видиш и ти града?
Коледа наближава. Всеки трябва да бъде усмихнат по празниците.

Публикуване на коментар

Снимка - [im]url на снимката[/im]

Color - [co="red"]текст[/co]

Marquee - [ma]текст[/ma]


:a :b :c :d :e :f :g :h :i :j :k : :m :n :o :p :q :r :t :s

Не се срамете, а споделете:

 
..................... ..........................