>

14.7.08

34 НЕЩА

Във връзка с някакви си 68 неща, които човек трябвало да направи в живота си /редуцирани на 34/, реших да си тегля чертата и аз.
...въпреки, че живота е пред мен.
Е! Резултатът е налице. А именно:

1. Да почерпиш цялото заведение –Чек! Бях барман известно време .... имал съм възможнст.
2. Да изкачиш връх – Чек! И то не един.

3. Да караш Ферари пробно – ми...ако не се броят NFS-тата, не съм. Да си призная...не ми е и тръпка.
4. Да си бил с някой на свещи в банята – Чек!...беше спрял тока, а бяхме мръсни.
5. Да кажеш “Обичам те” и наистина да го мислиш – казвал съм го.
6. Да прегърнеш дърво – Да, да. Стълб брои ли се?
7. Бънджи-скок – ...ама сериозно ли? ...ок де: много повече от един!

8. Да посетиш Париж – Чек!.....и да си призная..... по-зле е и от Пловдив!
9. Да вилнееш цяла нощ и да посрещнеш изгрева – Чек!.....and coming soon!
10. Да посетиш спортно събитие на огромен стадион –Чек! ...това....ммм..да.
11. Да спиш под открито небе – Чек! ...and coming soon! /сори, че се повтарям ама иде отпускатаа-а-а-а/!
12. Да наблюдаваш метеоритен дъжд – два опита съм правил....единият неуспешен /облачен/, другият - полу-успешен /не знам какво гледах/. За протокола: Чек!

13. Да се напиеш със шампанско – ....да си призная предпочитам с водка...или бира...или ром...евентуално с мента...или ракия...може и с текила.....абе: Чек!
14. Да избухнеш в смях в неподходящ момент –о боже…много ясно! Ха-ха-ха-ха. Чек!

15. Да участваш в побой – като тинейджър, предизвикателството беше: да не участвам в побоят! Чек!

16. Да се отървеш от работа без наистина да си болен – е , уви…не съм такъв модел.

17. Да поканиш непознат(а) на среща – ... хъм. Халф Чек! Демек за протокола: не съм, но за пред мен- да!
18. Да участваш в битка със снежни топки – да, правил съм го и пак бих! Чек!
19. Да се изкрещиш силно колкото можеш – ?! Чек!
20. Да изживееш някоя своя тайна фантазия – о, …! чек!
21. Да наблюдаваш слънчево затъмнение - Чек!
22. Да биеш дузпа –Да! Момченце съм! Чек!
23. Да се справиш със задачите от три седмици в три дни – ...та аз това правя! Чек!
24. Да танцуваш като откачалка, без значение кой те гледа – !? Моя стайл! Чек!
25. Да говориш цял ден с чужд акцент – ...ако няма значение на какъв език....Чек!
26. Да си наистина щастлив в собствения си живот, било то и само за момент – ...има дни в които не се жалвам за нищо....Според японците, ако не се оплакваш от живота си, значи си щастлив! Чек!

27. Да имаш два харддиска в компютъра си – 4 са. Чек!

28. Да си харесваш работата във всяко отношение – да и не. Чек!

29. Да се погрижиш за някой, който е пиян – случвало ми се е. Чек!

30. Да притежаваш достатъчно пари според собствената си преценка – те никога не са достатъчни, но не се оплаквам.

31. Да имаш откачени приятели – зависи какво значи откачени, ама...Чек!
32. Да участваш в демонстрация – не съм привърженик, но съм бил....Чек!
33. Да се разхождаш в полунощ на плажа – дам...and coming soon!......Чек!

34. Да страдаш от любовна мъка по-дълго, отколкото е била самата връзка – мне...сори.



Както и да...

Замислих се....

Мамка му, какво още да поискам от живота?

Приемам всякакви съвети...



Share/Bookmark

1 коментара:

Анонимен каза...

Здравей човече,
не знам как си попаднял на мен,
но благодаря за намигването!
Оформя се мнение, че останялите 34 неща,
/не е ясно защо 34, ама по тая логика, защо да не са и 52/,
та останалите Н брой неща,
всеки сам да си ги измисли за себе си.
След което ще си ги изменкаме за отговаряне:))))))
Ще си помислиш:"Е гати сложното!"
Не!
Никакво насилие, всичко е според кефа и предпочитанията.
Никакви задължителни елементи.
Това ще преплете личните ни съдби и мечти и ще стане готино.
така, че ако се навиеш свирни!
Поздрави

Публикуване на коментар

Снимка - [im]url на снимката[/im]

Color - [co="red"]текст[/co]

Marquee - [ma]текст[/ma]


:a :b :c :d :e :f :g :h :i :j :k : :m :n :o :p :q :r :t :s

Не се срамете, а споделете:

 
..................... ..........................